جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی

مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی
سقف کشسان در سرویس بهداشتی

در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی بپردازیم. سقف کشسان یکی از جدیدترین و منحصر به فردترین گزینه‌ هایی است که امروزه جهت تزیین سقف مکان‌ های مختلف از جمله سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. سقف‌ های کشسان دارای طراحی‌ های منحصر به فردی هستند و اجرای آنها می‌ تواند زیبایی و جذابیت فراوانی برای محیط به همراه بیاورد. این سقف‌ ها از مقاومت زیادی در مقابل رطوبت برخوردار بوده و می‌ توان آنها را در سه مدل سقف لاکر، پرینتی و ترنسلوسید اجرا کرد.

مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی

در ادامه در مورد مزایای اجرای این مدل سقف‌ ها بیشتر برای شما صحبت می‌ کنیم.

  • به راحتی تمیز می‌ شود.

اولین مزیت استفاده و اجرای سقف کشسان در سرویس بهداشتی تمیز کردن راحت آن است. این سقف‌ ها نسبت به سقف‌ های قدیمی و سنتی به آسانی تمیز شده و شما می‌ توانید با انواع مواد شوینده اقدام به تمیز کردن و ضدعفونی کردن آنها کنید. همچنین در کوتاه مدت غبار روی این سقف‌ ها ایجاد نمی‌ شود و در صورت تجمع میکروب و گرد و خاک شما می‌ توانید به کمک وسایل شستشو و نظافت معمولی آنها را در کمترین زمان تمیز کنید.

  • عایق صدای خوبی است.

از دیگر مزایای سقف کشسان می‌ توانیم به عایق بودن آنها اشاره کنیم. این سقف‌ ها به دلیل فشردگی بالا و تشکیل شدن از چند لایه به عنوان یک عایق صوتی بسیار خوب عمل کرده و شما می‌ توانید با خیال راحت از آن در سرویس بهداشتی استفاده کنید. به دلیل همین ویژگی امروزه در مکان‌ هایی مثل اتاق خواب، سالن‌ های ضبط صدا و سالن‌ های کنفرانس نیز از این مدل سقف‌ ها استفاده می‌ کنند.

  • نقش مهمی در زیبا کردن محیط دارد

همواره زیبایی و جذابیت قسمت‌ های مختلف ساختمان اهمیت فراوانی داشته و افراد تمام سعی خود را مبنی بر اینکه از بهترین و نوین‌ ترین روش‌ های زیباسازی ساختمان استفاده کنند به کار می‌ گیرند. جالب است بدانید در حال حاضر سقف کشسان نقش مهمی در زیبا کردن محیط دارند.
به دلیل اینکه بیش از صدها نمونه و طرح برای آن قابل اجرا است در نتیجه شما با انتخاب یک مدل مناسب بر اساس دکوراسیون ساختمان یا دیگر قسمت‌ های حمام و سرویس بهداشتی می‌ توانید با صرف هزینه نه چندان زیاد زیبایی منحصر به فردی برای سرویس بهداشتی به ارمغان بیاورید.

سقف‌ های کشسان

سقف‌ های کششی

  • در مقابل ریزش مقاوم است

بسیاری از سقف‌ ها از جمله سقف‌ های کاذب یا سقف‌ های معمولی ممکن است در اثر حوادثی مانند زلزله فرو بریزند اما سقف کشسان از انعطاف پذیری و استحکام بالایی برخوردار بوده و در این شرایط می‌ تواند به راحتی دوام بیاورد. به عبارتی ایمنی این نوع سقف‌ ها نسبت به نمونه‌ های دیگر بالاتر بوده و از خطرات احتمالی از جمله ریزش در امان هستند. جالب است بدانید این سقف‌ ها می‌توانند تا ۲۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کرده و همین موضوع از جمله اصلی‌ ترین دلایل جهت افزایش مقاومت آنها به حساب می‌ آید.

  • نصب راحت و سریعی دارد

امروزه استفاده از سقف‌هایی که سبب صرفه‌جویی در وقت و زمان می‌ شود اهمیت بالایی دارد بهتر است بدانید سقف کشسان نصب سریع و راحتی داشته و در اغلب مواقع این مدل سقف‌ها به زیرسازی احتیاج ندارند. همین موضوع باعث می‌ شود تا در کمتر از چند روز بتوان به طور کامل آنها را نصب کرد. این گزینه برای مواقعی که می‌ خواهید در کمترین زمان ممکن قسمت‌ های مختلف ساختمان از جمله سرویس بهداشتی را تاسیس کرده و آن را تزیین کنید می‌ تواند یک مزیت بزرگ به حساب بیاید. علاوه بر این هزینه‌ های زیرسازی یا استفاده از تجهیزات دیگر جهت نصب را تا حد زیادی کاهش می‌ دهد.

  • ضد رطوبت است.

اگر بخواهیم بیشتر در مورد مزایای سقف کشسان برای شما صحبت کنیم می‌ توانیم به ضد رطوبت بودن آنها نیز اشاره نماییم. جنس این نوع سقف‌ها PVC است به همین دلیل خاصیت ضد رطوبتی دارد. به دلیل همین ویژگی امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند در محیط‌ های مرطوب مثل استخر، حمام و سرویس بهداشتی از آن استفاده کنند. مقاومت در برابر رطوبت سبب شده است تا هزینه‌ های تعمیر و نگهداری آن ها تا حد زیادی کاهش یافته و شما پس از نصب بدون نگرانی بتوانید تا چندین سال از آنها استفاده کنید.

آیا سقف کشسان در سرویس بهداشتی در مقابل آتش سوزی مقاوم است؟

یکی دیگر از مزیت‌ های سقف‌ های کشسان را می‌ توانیم مقاومت آنها در برابر آتش معرفی کنیم. این نوع سقف‌ ها از موادی تولید شدند که از گسترش آتش سوزی جلوگیری کرده و در مقابل آتش شعله ور نمی‌ شوند. به عبارتی می‌ توانیم سقف‌ های کشسان را جزو محصولات نسوز معرفی کنیم.
به همین دلیل در صورت تمایل می‌ توانید برای کارگاه‌ ها یا کارخانه‌ هایی که احتمال آتش سوزی در آنها زیاد است برای مکان‌ های مختلف از جمله سرویس بهداشتی از آن‌ها استفاده کرده تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل خسارات مالی و جانی را به حداقل برسانید.

سقف کششی در سرویس بهداشتی

سقف کشسان در دستشویی

سخن پایانی

در این قسمت برای شما در مورد مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی صحبت کردیم و مهم‌ ترین مزایایی که این نوع سقف‌ ها داشت را بیان کردیم. توجه داشته باشید انواع سقف‌ های کاذب جزو جدیدترین و پرفروش‌ ترین نوع سقف‌ ها هستند که به راحتی در تمامی مکان‌ ها اجرا شده و به دلیل مقاومت فراوان در برابر رطوبت و آب می‌ توان با خیال راحت از آن در سرویس بهداشتی استفاده کرد.
این تجهیزات در مدل‌ ها و نمونه‌ های متنوع و زیبا وجود دارند که استفاده از آنها به تنهایی می‌ تواند تاثیرات مثبت فراوانی در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی یا حمام ایجاد کند. در صورتی که مایل هستید با صرف هزینه کم و در کمترین زمان ممکن تغییرات مثبتی در سرویس بهداشتی منزل یا محل کار خود استفاده کنید توصیه می‌ کنیم استفاده از این سقف‌ ها را در اولویت قرار دهید.

سوالات متداول مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی

  1. چرا استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی توصیه می‌ شود؟
    زیرا این نوع سقف‌ ها برای استفاده در محیط‌ های مرطوب بسیار مناسب بوده و سبب زیبایی و جذابیت محیط داخل سرویس بهداشتی می‌ شوند.
  2. آیا سقف کشسان فقط مناسب سرویس بهداشتی است؟
    خیر؛ محدودیتی برای استفاده از سقف کشان وجود ندارد و شما می‌ توانید در تمامی قسمت‌ های ساختمان از آن استفاده کنید.
  3. هزینه تهیه و اجرای سقف کشسان چقدر است؟
    هزینه اجرای این نوع سقف‌ ها بر اساس متراژ، ضخامت، برند تولید کننده، مدل انتخابی و نوسانات موجود در بازار می‌ تواند متغیر باشد پس نمی‌ توانیم هزینه ثابتی برای در نظر بگیریم.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =